b_300_0_16777215_00_images_164569113.jpg

فرماندار الیگودرز گفت: روند برگزاری انتخابات در شهرستان آرام و روان گزارش شده و تاکنون مشکلی در روال این فرآیند ایجاد نشده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، "ماشاالله نعمتی" افزود: در حال حاضر ۲۱۰ شعبه اخذ رای شامل ۱۲۰ شعبه ثابت و ۹۰ شعبه سایر در حال جمع آوری ارای مردم شهرستان الیگودرز هستند که این تعداد نسبت به دوره انتخابات قبلی ۱۹ شعبه بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ نامزد شوراهای اسلامی شهر در الیگودرز با هم رقابت می کنند ادامه داد: مردم این شهرستان ولایتمدار و انقلابی هستند و همپای ملت ایران در صحنه انتخابات حاضر شده اند.

وی گفت: از صبح امروز شاهد حضور، حماسه، عشق و تکلیف گرایی در الیگودرز هستیم و باید به ملت ایران و مردم همیشه در صحنه این شهرستان نمره ۲۰ داد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده است.

برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در لرستان واجد شرایط رای گیری هستند که ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر آنان رای اولی می‌باشند.

۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان دایر شده است، انتخابات امسال در ۱۱ شهرستان و یکهزار و ۵۱۶ روستای استان در حال برگزاری است و در ۱۹۸ روستا آمار افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسید.

۳۴ شورای اسلامی شهر در لرستان وجود دارد که که ۱۸۱ عضو اصلی و ۱۰۳ عضو علی البدل دارند.

تعداد شعب اخذ رای در استان نیز با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به دوره قبل به ۲ هزار و ۳۱ شعبه رسیده است و یکهزار و ۱۳۱ نفر برای شوراهای شهری و هفت هزار و ۸۲۶ نفر برای شوراهای روستایی رقابت دارند.

انتخابات ۲۸ خرداد  در ۳۱ حوزه شهری و یکهزار و ۷۰۰ حوزه روستایی لرستان در حال برگزاری است و ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان نظارت دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید